Pages

sábado, agosto 13, 2011

Inspiration • Otherside

                         
                                                 
"How long, how long will I slide?
Separate my side I don't
I don't believe it's bad
Slittin' my throat
It's all I ever

Turn me on take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that
It's not my friend
I tear it down I tear it down
And then it's born again..."
(Otherside - Red Hot Chilli Peppers)
Cut your hurt, don't cut yourself. ♥

• Essa é a sua seção favorita no It Rocks? Então vote na enquete, na barra à direita!

2 comentários:

Unknown disse...

Adoro essa música e o seu blog é claro ^^
Quando vc puder dah uma passadinha lah no meu http://modernoclubdobolinha.blogspot.com/

Melissa. disse...

Obrigada, Eudes!
Estou sempre visitando seu blog, adorei!
Continue sempre com a gente. :)
Abraço.